Ćwicz mięśnie klatki piersiowej

Wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że bardzo ważne są ćwiczenia na brzuch, uda, łydki, ale niestety wiele osób zapomina o tym, że istnieją też ćwiczenia na klatkę piersiową. Są one świetne także dla kobiet, bowiem pomagają ujędrnić biust. Podstawowymi ćwiczeniami są oczywiście te z użyciem hantli. Należy pamiętać tylko o tym, aby stopniowo zwiększać obciążenie i nie przesadzać na samym początku.

klatka-piersiowa

Dla kobiet dobrą opcją są ćwiczenia z wykorzystaniem butelek napełnionych wodą. Ogólnie takie ćwiczenia polegają na tym, aby przybliżać i oddalać od siebie butelki, przy czym wykonuje się je zarówno na stojąco, jak i na leżąco. Warto także ugiąć ręce w łokciach i złączyć ze sobą dłonie, jak do modlitwy i próbować naciskać jedną dłonią na drugą, jakbyśmy chcieli złączyć je jeszcze bardziej. Jeśli decydujemy się na sztangę to warto wykonywać ćwiczenia na ławce. Należy tylko pamiętać o tym, aby nie ćwiczyć w ten sposób codziennie, zwłaszcza jeśli jest się początkującym. Takie serie ćwiczeń będą dobre 3 razy w tygodniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *