Kiedy warto stosować tyrozynę?

machines-91849_1280Tyrozyna jest aminokwasem, czyli jednym z białek budujących naszą masę mięśniową. Ludzki organizm potrafi ją produkować samodzielnie, jednak często zdarzają się wypadki, kiedy warto ten aminokwas suplementować. Wykazuje ona bowiem korzystne działanie, kiedy jesteśmy przemęczeni lub bardzo aktywni fizycznie. Nietrudno się więc domyślić, że suplementacją tyrozyny powinni zainteresować się w pierwszej kolejności sportowcy lub osoby, które są regularnie aktywne fizycznie. Docenią ją też osoby, które cierpią na ciągłe zmęczenie czy trudności w zapamiętywaniu. Ze względu na swoje właściwości ograniczające apetyt, może być również stosowana przez osoby próbujące schudnąć. Suplementacja tyrozyną jest więc dobrym rozwiązaniem kiedy jesteśmy zmęczeni (zarówno fizycznie, jak i psychicznie), mamy problemy ze skupieniem uwagi i koncentracją, a także w okresach, kiedy nadmiernie się denerwujemy. Musimy jednak pamiętać o tym, aby obserwować reakcje naszego organizmu na suplementację tyrozyną i dostosować dawkę do naszych indywidualnych potrzeb.

1 thought on “Kiedy warto stosować tyrozynę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *